פגישה אישית עם הרופא במרחק שיחת טלפון אחת
מרגישים לא טוב אבל לא רוצים לצאת מהבית? מתקשים להגיע למרפאה? שיחת וידאו עם רופא היא כנראה הפתרון בשבילכם: הכל על השירות החדש של קופת חולים לאומית שמאפשר ייעוץ רפואי ללא כל צורך לצאת מהבית
סובלים מכאבים אבל הלו"ז בעבודה לא מאפשר לכם לפנות זמן לתור אצל הרופא; הילד חולה ואתם לא יכולים לגשת אל קופת החולים? שירות חדש של קופת חולים לאומית מספק מענה לבעיות אלה ומאפשר ללקוחות הקופה לבצע ביקור רופא באמצעות שיחת וידאו – ללא כל צורך לצאת מהבית ולהגיע אל קופת החולים. היישום החדש מספק שירות אישי באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומאפשר לקבל מענה מקצועי גם במצבים בהם למטופלים אין אפשרות להגיע אל הרופא.
העתיד כבר כאן, והדרישה לשירותי דיגיטל בתחום הרפואה שיכולים להתבצע דרך הנייד עולה. כ-62% ממבוטחי קופת החולים לאומית עושים שימוש בשירותי הדיגיטל הקיימים בקופה, וכ-36% מסך המנויים ביצעו לפחות פעולה אחת באמצעות ממשקי הקופה הדיגיטליים במהלך חודש אוגוסט 2018. לאומית שירותי בריאות לוקחת את הקדמה הדיגיטלית צעד אחד קדימה ומציעה למבוטחיה פגישת וידאו עם הרופא האישי ישירות לנייד.
למי מתאים השירות?
השירות החדש נועד לסייע ללקוחות שבשל אילוצים שונים אינם יכולים להגיע לקופה או לקוחות שמפאת נסיבות המקרה אינם זקוקים למפגש פרונטלי עם הרופא.
לקוחות שעבודתם מונעת מהם להגיע אל הרופא, הורים לילדים חולים שאינם יכולים לגשת לקופה, או לקוחות בעלי קושי בניידות, מקבלים מענה מקצועי באמצעות שיחת וידאו עם רופא המשפחה או רופא הילדים.
לקוחות אלה לא ייאלצו עוד לוותר על פגישה עם הרופא ויוכלו לקבל ייעוץ רפואי בדרך הנוחה והמקצועית ביותר, מול הרופא האישי שלהם ישירות לנייד.
השירות החדש מאפשר קבלת ייעוץ רפואי בדרך הנוחה והמקצועית ביותר ישירות לנייד
איך זה עובד?
השירות החדשני קל ופשוט לתפעול. במהלך הפגישה הרופא ישוחח עם המטופל במטרה כדי לאבחן את הבעיה הרפואית, ובהתאם ינפיק מרשמי תרופות מתאימות או יפנה אתכם להמשך טיפול או בדיקות נוספות.
• יש להזמין תור בווידאו לרופא הילדים או לרופא המשפחה דרך האפליקציה של לאומית או באמצעות האתר.
• 10 דקות לפני מועד התור, תתקבל הודעת תזכורת לטלפון הנייד.
• במועד הנקבע יש לענות לשיחת הווידאו בטלפון הנייד, המתקבלת ישירות מהרופא האישי.
• בסיום השיחה, ניתן לצפות במסמכים השונים אותם הפיק הרופא האישי, לרבות מרשמים, הפניות לרופאים מומחים ועוד, בתיק הבריאות שלי.
מנכ"ל לאומית מר ניסים אלון ברך על המהלך ומסר: "יותר ויותר לקוחות הקופה, מצטרפים לשירותים הדיגיטליים המוצעים על ידינו. אנו גאים להשיק מהלך חדשני זה ולהוביל את הקופה הראשונה בישראל המשלבת באופן מקסימלי בין שרות אישי לשרות טכנולוגי ". עוד מוסיף אלון כי: "השקת האופציה לשיחת וידאו עם הרופא האישי במהלך יום העבודה של הלקוח והרופא, מהווה מהלך אסטרטגי משמעותי בחיזוק מערכת האון ליין של לאומית".
"לאחר שכבר השקנו את ההתכתבות עם הרופא האישי ובתחילת השנה אפשרנו ללקוחות לקבל החזרים באמצעות האפליקציה – בלעדי ללאומית, אנו מבצעים מהלך נוסף שסוגר את המעגל מבחינת הלקוח ומאפשר לו לקבל את השרות במקום ובזמן שנוחים לו, דבר המהווה חיסכון בזמן ויעילות בעולם המתקדם והדיגיטלי בו אנו חיים היום".
שירות שיחת וידאו עם הרופא האישי במהלך יום העבודה, מאפשר ללקוח לקבל את המענה הרפואי בזמן ובמקום שנוחים לו. שירות זה מייעל את התהליך הרפואי, הן עבור הלקוחות והן עבור הצוות הרפואי, ומאפשר קבלת מענה מקצועי ומקיף תוך חיסכון משמעותי בזמן עבור המבוטחים.