מה שחשוב לדעת על שירותי האחיות של קופות החולים
שירותי אחיות נדרשים פעמים רבות לצורך קבלת מידע רפואי בנושאים רפואיים שונים, כלליים או ספציפיים. אילו שירותים ניתנים בקופות החולים בתקופה זו? המידע המלא בפנים
מכבי
• מוקד אחיות טלפוני
במסגרת הייעוץ הטלפוני ניתן מענה, ייעוץ והדרכה רפואית לחברי מכבי בכל שלבי החיים. במקרה הצורך ניתנת גם הפנייה לשירותים רפואיים שונים. השירות ניתן 24/7 דרך המוקד הטלפוני של מכבי בעברית בלבד. פנייה למוקד האחיות ניתנת לחברי מכבי ללא עלות.
כללית
• מוקד אחיות טלפוני
במסגרת הייעוץ הטלפוני ניתן מענה במגוון רחב של נושאים, בהם כאבים, חום, חבלות, הריון ולידה ועוד. השירות ניתן ללקוחות כללית דרך מוקד כללית, 24/7, בשפות עברית, ערבית, רוסית ואנגלית. השירות ניתן ללא עלות.
• מוקד אחיות לייעוץ אונקולוגי
מענה טלפוני בנושאים אונקולוגים למטופלים אונקולוגים ולבני משפחותיהם בשעות שבהן המרפאות האונקולוגיות סגורות: בימים א' עד ה', בשעות ,24:00-18:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 24:00-13:00, בשבתות ובחגים בשעות 24:00-08:00. השירות ניתן ללקוחות כללית דרך *9585. השירות ניתן ללא עלות.
fizkes | Shutterstock
לאומית
• מוקד אחיות טלפוני
במסגרת הייעוץ הטלפוני ניתן מענה במגוון רחב של נושאים, כולל כאבים, חום, חבלות, מינוני תרופות, ייעוץ טרם הפניה למיון או למוקד ועוד. השירות ניתן ללקוחות מאוחדת דרך מוקד מאוחדת, 24/7 וללא עלות.
מאוחדת
• מוקד האחיות הטלפוני מייעץ אך ורק בנושאי הריון ולידה. במסגרת הייעוץ הטלפוני ניתן מענה, ייעוץ והדרכה בנושאים הקשורים להריון, טרום הריון, משכב לידה, הנקה וטיפול בתינוקות רכים. השירות ניתן בכל ימות השבוע, בין השעות 08:00-24:00 דרך מוקד מאוחדת או דרך הצ'אט שבאתר מאוחדת.