דלג לתוכן

הרניה

פורום אוסטאופתיה

 אורית ישראל

אורית ישראל

שמי אורית ואני מטפלת מזה 29 שנים. את המסע שלי כמטפלת ברפואת כאב התחלתי כמסג׳יסטית . עם השנים הוספתי לארגז הכלים שלי: רפלקסולוגיה, סוגים שונים של מסג׳: טיפולי, רקמות עמוק ורפואי. רפואה סינית, אוסטיאופתיה ולאחרונה הוכשרתי גם כמטפלת ב Fascial Manipulation. אחת מהמטופלות שלי,פסיכולוגית במקצוע, אמרה לי יום אחד: את אף פעם לא חוזרת על אותו טיפול פעמיים. השבתי לה: את לא אותו אדם בבוקר ובערב, לא כל שכן בהפרש של שבוע, איך אטפל בך בצורה זהה לפעם הקודמת? ארגז הכלים אותו רכשתי במהלך השנים מאפשר לי להתאים את הטיפול האופטימלי לכל אדם המגיע אלי לקליניקה.
רופאים בתחום
 רותם דשא - מטפלת במגע
רותם דשא - מטפלת במגע עיסוי
עיסוי רפואי, עיסוי בשמנים ארומתיים, עיסוי תאילנדי, כוסות רוח, אבנים חמות
 יגאל קלי
יגאל קלי שיאצו
4.7
( 3 חוות דעת )
"יגאל הוא מטפל חכם ורגיש. מכיר את תחום השיאצו והטיפול ברפואה הסינית לעומק. הוא עבד איתי על תחום ספציפי ואני מרגישה שיפור גדול אחרי מספר טיפולים. ממליצה על יגאל בחום."
 קשת ברקאי
קשת ברקאי רפואה משלימה
טיפולי אנרגיה, מגע ותת מודע
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםטיפול בכאב

בפורום טיפול בכאב ניתן להתייעץ עם גב' דנה רובין, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טיפול בכאב

פורוםאוסטאופתיה

בפורום אוסטאופתיה ניתן להתייעץ עם גב' אורית ישראל, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום אוסטאופתיה

פורוםפסיכותרפיה

בפורום פסיכותרפיהניתן להתייעץ עם גב' רונית חיימוב, הדרך של רונית, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום פסיכותרפיה
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו