דלג לתוכן

השתלת שיניים לילד בן 5

פורום השתלות דנטליות

ד"ר יואב ירון

ד"ר יואב ירון

מרפאת השיניים של ד"ר יואב ירון עוסקת בטיפולי שיניים אסתטיים ובאסתטיקה של הפנים.  ד"ר ירון צבר ידע וניסיון רבים, ושיפר את חיוכם של מטופלים רבים ומרוצים. במרפאה מתבצעים מגוון טיפולי שיניים, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ובשירותי מומחים המגיעים למרפאה במיוחד.  ד"ר יואב ירון בעל התמקצעות מיוחדת בתחום האסתטיקה הדנטלית - טיפולי שתלים, יישור שיניים, הלבנת שיניים ועוד. כמו כן מרפאתנו מציעה טיפולי אסתטיקה של הפנים (בוטוקס, מילוי קמטים וכדומה). המטופל במרפאתנו שותף לכל תהליך הטיפול - החל מהגעתו למרפאה ועד לסיום הטיפול והמעקב לאורך שנים, לאחר סיום הטיפול. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה המלא ותיאום הציפיות עם המטופל, לאורך כל הדרך, מבטיחים את הצלחת הטיפולים. ד"ר יואב ירון, רופא שיניים בכיר ומנהל רפואי, בעל יותר מ-15 שנות ניסיון ברפואת שיניים אסתטית ובשיקום הפה.   ד''ר ירון ידוע במקצועיותו חסרת הפשרות וביחסו האישי והאמין, ובמהלך השנים ניהל מספר מרפאות שיניים וצבר ניסיון מקצועי רב.  ד"ר יואב ירון השתלם, ומקפיד להמשיך להשתלם, בתחומי האסתטיקה ושיקום הפה, מתמחה גם בטיפול באנשים עם פוביה דנטלית. בנוסף, המרפאה עובדת עם מעבדות השיניים וטכנאי השיניים הטובים בארץ. ד"ר יואב ירון דואג להקיף עצמו בסוללת אנשי-מקצוע פרפקציוניסטים כמוהו, על מנת להגיע לרמת התוצאה הטובה ביותר. כתבה במאקו: סריקה דיגיטלית: הדור הבא של שיקום הפה  

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר עירן פרונט
ד"ר עירן פרונט רפואת שיניים
מנהל היחידה לרפואת חניכיים במרכז הרפואי ע"ש ברוך פדה, פוריה
ד"ר מנחם דויטש
ד"ר מנחם דויטש רפואת שיניים
5.0
( 7 חוות דעת )
"מצויינת"
ד"ר אלדד הלפט
ד"ר אלדד הלפט רפואת שיניים
רופא שיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםשיקום הפה

בפורום שיקום הפה ניתן להתייעץ עם ד"ר אוהד שרון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום שיקום הפה

פורוםשתלים דנטליים

בפורום שתלים דנטליים ניתן להתייעץ עם ד"ר ניצן שלזינגר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום שתלים דנטליים

פורוםהשתלות דנטליות

בפורום השתלות דנטליות ניתן להתייעץ עם ד"ר יואב ירון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום השתלות דנטליות

פורוםהשתלות שיניים ביום אחד

בפורום השתלות שיניים ביום אחד ניתן להתייעץ עם ד"ר ניצן שלזינגר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום השתלות שיניים ביום אחד

פורוםהשתלות עצם חניכיים ושיניים

בפורום השתלות עצם חניכיים ושיניים ניתן להתייעץ עם פרופ' זיו מזור, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום השתלות עצם חניכיים ושיניים

פורוםטיפולי שיניים ומחלות חניכיים בלייזר ומיקרוסקופ

בפורום טיפולי שיניים ומחלות חניכיים בלייזר ומיקרוסקופ ניתן להתייעץ עם ד"ר אריאל סביון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טיפולי שיניים ומחלות חניכיים ...
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו