דלג לתוכן

שינוי טיפול הורמונלי

פורום גיל המעבר

ד"ר רותם ענבר

ד"ר רותם ענבר

5.0
( 5 חוות דעת )
ד"ר ענבר הינה רופאת נשים מומחית במיילדות וגינקולוגיה, בעלת נסיון רב. ד"ר ענבר היא רופאה בכירה בבית החולים לנשים ויולדות שיבא, תל השומר ובעלת מרפאה פרטית בתל אביב העוסקת בתחום הגינקולוגיה, מיילדות, הריון בסיכון גבוה, גיל המעבר, נערות ומתבגרות. ד"ר ענבר היא גם מורה מוסמכת ליוגה. ניסיון מקצועי: התמחות ביילוד וגינקולוגיה במרכז הרפואי שיבא תל השומר רופאה בכירה בחדר לידה במרכז הרפואי שיבא לימודי המשך ברפואת גיל המעבר, אוניברסיטת תל אביב מרפאת הריון בסיכון גבוה שירותי בריאות כללית
רופאים בתחום
פרופ' יעקב בר
פרופ' יעקב בר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 3 חוות דעת )
"טיפול מסור מקצועי סבלני"
ד"ר בוריס סחנוביץ
ד"ר בוריס סחנוביץ יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
רופא בכיר
ד"ר אהוד רז
ד"ר אהוד רז יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 7 חוות דעת )
"ד"ר אהוד רז טיפל במקרה שלי בצורה הטובה ביותר. החל מההתקשרות הראשונית ועד לביצוע ההליך. הוא היה נעים, אכפתי וסבלני לכל השאלות שעלו לכל אורך הדרך."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםטיפולי פוריות

פורום טיפולי פוריות מנוהל ע"י פרופ' יעקב אשכנזי, מומחה בתחום הפריון, פוריות האישה, פוריות הגבר והפריה חוץ גופית. היכנסו עכשיו והתייעצו עם מומחה/ית!

לפורום טיפולי פוריות

פורוםביוץ והזרעה

פורום ביוץ והזרעה מנוהל ע"י ד"ר גיל ירושלמי, רופא בכיר ביחידה להפריה חוץ גופית, מרכז רפואי ע״ש חיים שיבא, תל השומר. היכנסי עכשיו והתייעצי עם מומחה/ית!

לפורום ביוץ והזרעה

פורוםהפלה, הפסקת הריון

בפורום הפלה, הפסקת הריון ניתן להתייעץ עם ד"ר יובל אור, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום הפלה, הפסקת הריון

פורוםאורוגניקולוגיה, דליפת שתן ורצפת האגן

בפורום אורוגניקולוגיה, דליפת שתן ורצפת האגן ניתן להתייעץ עם ד"ר יאיר דייקן, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום אורוגניקולוגיה, דליפת שתן ...

פורוםנסיון

בפורום נסיון ניתן להתייעץ עם ד"ר רופא ניסיון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום נסיון

פורוםאולטראסאונד מילדות וגניקולוגיה

בפורום אולטראסאונד מילדות וגניקולוגיה ניתן להתייעץ עם פרופ' ירון צלאל, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום אולטראסאונד מילדות וגניקולוגיה
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו