דלג לתוכן

זריקה תחת שיקוף בL4-L5

פורום טיפול בכאב

 דנה רובין

דנה רובין

4.9
( 13 חוות דעת )
שלום, שמי דנה רובין - מטפלת אנרגטית ומרפאה כאבים ומחלות. הגעתי לריפוי דרך כאבי ראש חזקים שהופיעו אצל בני בגיל 5 והנוירולוג אבחן אותם כמיגרנות, המסע שלי לעולם הריפוי האנרגטי התחיל מתוך צורך אישי, אך מהר מאוד הפך לייעוד. גיליתי יכולת מיוחדת להקשיב לכאב, לזהות את מקורותיו הרגשיים, ולסייע בשחרור רגשות כלואים - תהליך שמוביל לא רק להקלה בכאב (גם כאבים של שנים יכולים לעבור באופן מיידי) , אלא גם לשינוי עמוק באיכות החיים. ריפאתי מאות אנשים מ: מיגרנות, כאב ראש מפרצי, כאבי גב כרוניים, כתף קפואה, צוואר או שכמות תפוסים, דורבן ברגל, אסטמה של העור, אסטמה, חוסר תנועה באצבעות, חרדות, דיכאון, מניה דיפרסיה, כאבי אזניים, עיניים מגורות ואדומות, כאבי ברכיים, בעיות לחץ דם, כאבי שיניים ועוד..... אני בעצמי החלמתי ממחלה שנקראת 'אנדומטריוזיס'
רופאים בתחום
 ג'רמי לגרנז'
ג'רמי לגרנז' אוסטאופתיה
אוסטאופת ומעסה רפואי
אלון איזנברג
אלון איזנברג נטורופתיה
מומחה לנטורופתיה אינטגרטיבית ולטיפול בצמחי מרפא ופטריות (הרבליסט קליני), מומחה לטיפול טבעי בהפרעות חרדה ומצבי רוח ועייפות כרונית, הפרעות זיכרון
ד"ר יעל מליניאק
ד"ר יעל מליניאק משפחה
4.9
( 53 חוות דעת )
"הגעתי ליעל עם שבועיים כאבים בגב במטרה לקבל הפנייה למיון, היא בדקה אותי ועשתה לי טיפול עם מחטים שהעביר לי מיידי את הכאב"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםניתוחי מפרק הירך והברך

בפורום ניתוחי מפרק הירך והברך ניתן להתייעץ עם ד"ר תומר כהן, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום ניתוחי מפרק הירך והברך

פורוםטיפול בכאב

בפורום טיפול בכאב ניתן להתייעץ עם גב' דנה רובין, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טיפול בכאב

פורוםכאבים בכתף ובמרפק

בפורום כאבים בכתף ובמרפק ניתן להתייעץ עם ד"ר ירון סלע, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום כאבים בכתף ובמרפק

פורוםאורטופדיה כף רגל וקרסול

בפורום אורטופדיה כף רגל וקרסול ניתן להתייעץ עם ד"ר אייל הלר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום אורטופדיה כף רגל וקרסול

פורוםאוסטאופתיה

בפורום אוסטאופתיה ניתן להתייעץ עם גב' אורית ישראל, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום אוסטאופתיה

פורוםפסיכותרפיה

בפורום פסיכותרפיהניתן להתייעץ עם גב' רונית חיימוב, הדרך של רונית, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום פסיכותרפיה
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו